Så er vaccinationsprogrammet skudt i gang


Blot en ganske kort, og egenlig lidt uinteressant for andre end mig, update ;-)

I dag blev vaccinationsprogrammet i sandhed SKUDT i gang – man havde hos lægen fejlberegnet tidsterminen for min Hepatitis vaccination, så i stedet for et komboshot blev det til et 100% Hepatitis A-skud og et 50% Hepatitis B-skud. Dette betyder, at jeg nu kun mangler 3 stik mere, så er jeg beskyttet mod både A og B i 25 år og det skulle jo nok kunne dække de fleste af mine efterfølgende projekter.

A’eren skulle i dets nuværende form nå at dække konterminerede fødevarer og så er det umiddelbare behov opfyldt.

Det undrer mig dog lidt, at der ikke findes et centraliseret register for vaccinationskort – nu sidder jeg med 2 stykker pap, som jeg skal opbevare i 25 år og bliver de væk, så skal jeg til længe og hente 2 nye stykker pap ……… det må kunne gøres bedre ;-)

 

PS

Siden mit dobbeltskud i formiddag har jeg været jævnt nederen dårlig, tilgiv mit franske, så hvis du påtænker et Hepa-shot, så påregn at bruge lidt tid på gamle re-runs af highlight fra PGA Touren 1982-1983, altså liggende havende steneren på en sofa ;-)

Posted on 12. august 2011, in Planlægningsfasen. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv en kommentar