Ikke så meget nyt og så alligevel


Så er der ca. én uge til takeoff og rejsefeberen banker på mange måder på – meeeen, det er også en lærerig proces ;-)

Jeg har fået booket transfer fra lufthavnen og til hotellet, en lille tur på 30 km som jeg egentlig venter mig ret meget af – ganske vist er det meste sikkert “motorvej”, men alligvel bliver det uhyggelig spændende, at opleve “det almindelige” ukraine.

Jeg har mindet hotellet om mit ønske om, at bo så højt oppe som muligt, nu må vi se om det kan lade sig gøre – det ville da være for sejt med nogle flotte natbilleder af Kiev ;-)

Lige nu ser det sort ud med 2 dage i zonen – det lader til, at en “Mr. Samuel” har booket en 2 dages tur i zonen til sig selv og da Tourkiev, måske meget forståeligt, ikke kan køre 2 2 dagesture samtidig, så er jeg pt lidt f’ecked men har gjort det eneste jeg reelt kan gøre lige nu – jeg har mailet “Mr. Samuel” og spurgt ham, om jeg ikke kan få lov til, at tage med på hans “tour” og så må vi se hvad han svarer. Skulle det ende med et negativt svar, så får jeg stadig én dag i zonen, hvilket er mere end jeg kunne få for 1,5 uge siden, da zonen forsat var lukket land for mig.

Såååååå, we’re keeping up the good spirits ;-)

Posted on 29. august 2011, in Planlægningsfasen. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv en kommentar