Mr. Samuel, planen klapper og 2 hoteller


En kort afrunding på dagen i dag, som på mange måder har været turbulent …….

Der er røget mange emails mellem Schweitz, Ukraine og Danmark – og hvad skulle man dog have gjort, hvis man ikke havde det der INDERnet?! Jeg vil dog stadig

Mr. Samuel

hævde, at INDERnet er en døgnflue ………… noooot ;-)

Nå, det korte af det lange, og det er faktisk egentlig ret morsomt:

Jeg skal bo på Hotel Rus Accord – gæt hvilket hotel Mr. Samuel skal bo på? Yup, Hotel Rus Accord!

Jeg skal om tirsdagen til Missilbasen, gæt hvad Mr. Samuel skal samme tirsdag? Yup, på Missilbasen!

Hele formålet med min tur er, at få taget nogle fantastiske billeder, gæt hvorfor Mr. Samuel er i Ukraine? Yup, for at tage en masse fantatiske billeder!

Det er sg* da for sjovt ……….. så all in all, så kunne man godt forvente, at jeg kommer til at bruge det meste af ugen sammen med Mr. Samuel ;-)

 

Det ser ud som om, at vi alle lander på benene – Mr. Samuel er nu i dialog med Mr. Sergei om priser mv og når det lige er faldet på plads, så går jeg i gang med, at forhandle guide i forhold til en citytour om fredagen. Så i 11’te time er turen ved at falde på plads, præcis som den var tænkt.

 

Jeg er for træt nu til, at skrive ret meget mere, men I skal da have et billede eller 2 – et af hotellet i Kiev og et af hotellet i Chernobyl, man kan næsten ikke se forskel ………

 

Hotel Rus Accord, Kiev

Hotel Chernobyl, Chernobyl

 

Der vil en af de nærmeste dage komme mere om disse to forjættende opholdssteder ;-)

 

 

Posted on 29. august 2011, in Planlægningsfasen. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv en kommentar