Jeg kan slet ikke få armene ned


Så er den i hus!!!!!!

Jeg har for 10 minutter siden modtaget følgende mail fra Sergei, min Ukrainske guide, som skal tage mig til Chernobyl:

Hi Mark,

Sep 7th is a go and you’re on the list
We’ll depart from Kozatskiy hotel, which is on the main square – Independence (Maidan) – the hotel is the second building on the right from McDonalds.
Meeting time – 08:45 a.m.
Departure time – 09:00 a.m.
Arrival back to Kiev – around 6 p.m. 
Important:
BRING YOUR PASSPORT !!! No sandals, No shorts, No Sleeveless T-Shirts. Hard sole shoes are preffered.
We suggest to take some bottled water with you. The lunch will be served either around noon or around 3 p.m. (depending on the canteen’s availability).
Taking pictures and video: Allowed almost everywhere (except check points, security devices and  certain areas specified by your guide).
The remaining is to be paid to our staff on the day of the tour before departure in Ukrainian Gryvnas, US$ or Euro. If you wish to pay with your credit card there is extra 3% fee – but please let us know in advance so we bring a credit card processing terminal. 
Best Regards,
Sergei Ivanchuk,
SoloEast Travel, Ukraine
+3805038186-56 (Cell)
+3804440635-00
Skype: soloeast 
***We know how to travel better***
Så nu bliver der travlt i den lille butik ;-)
Jeg skal have styr på den sidste planlægning, checket mine forsikringer, vekslet til UAH og USD, skaffet hårdbundede vandrestøvler, bekræfte min aftale hos tatovøren, skrive mig på danskerlisten, finde internetudbyder som kan holde mig bloggende on the road mv mv mv
Damn, først halvanden uge før afgang står det nu endelig klart, at jeg kan komme afsted – hold da fest, nu begynder man at turde tro på det ……………. det er ikke mange timer siden, at jeg stod på en vej i nabolaget og udtrykte min frustration ift uvisheden, men nu kom bekræftelsen og alls nice :-)
Well, det betyder også, at jeg jo ikke kan sidde her og blogge – hej hej!
PS
Du hoppede ikke på den der med Tatovøren, vel ;-)

Posted on 23. august 2011, in Planlægningsfasen. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv en kommentar