Det behøver ikke være så nervepirrende


Followup på aftenens mail til Mr. Samuel

Jeg har her til morgen fået svar fra Mr. Samuel – han virker som en supercool fyr i starten af 30’erne. Vi har stort set samme ønsker for turen, stort set samme arbejdsmæssige baggrund og grundlæggende lyder det som om, at vi da nok kan finde ud af noget, så vi kan få 2 dage i zonen med masser af tid til, at tage billeder uagtet, at jeg på ingen måde kan hamle op med hans billeder. Jeg har set nogle af dem han har taget andre steder, hold da fest, der kan jeg sg* godt pakke sammen!!!

MEN, og her er endnu et af de men’er man bare godt kunne have undværet:

Pludselig skriver Mr. Samuel, at han har fået en tilladelse til entre zonen fra Zurich Universitet (han er Sweitzer,  men det kan han jo ikke gøre for – nogle af jer derude kender historien om mig og Sweitz, for jer som ikke kender den: “Så sjov er den heller ikke”) og så spørger han selvfølgelig mig, om jeg også har en tilladelse til at komme ind i zonen og går jeg så i chok???????? Ja, det tror jeg nok jeg gør!!!!!

Jeg har simpelthen ikke brug for mere limbo over temaet, om jeg kommer afsted eller ej!!!! Jeg skal dælme ikke ud i en aflysning mindre end en uge før takeoff!!! Rejsefeberen er mere end styg nok, så tvivl om rejsens gennemførelse har jeg bare ikke brug for!

Jeg har gjort det eneste jeg kan, skrevet til Mr. Sergei (Guiden) og spurgt, hvad er det nu for noget og det jeg helt ærligt satser på er, at han skriver noget i stil med “Rolig nu, du er signet op til turen før disse regler blev indført, så no problemo – youre good to go!”

Damn, hvor jeg føler mig som “The Dane” 7 år gammel i timerne op til juleaften hvor jeg VED, at den store pakke er til MIG ………

Så iøvrigt “Chernobyls nye beboere” i går aftens – tusinde tak til adviserende familie, jeg har ikke set at de ville sende den igen – fantatisk udsendelse som satte endnu mere gang i rejsefeberen.

*Suk* Det må bare ikke gå galt nu!!!!!

Posted on 29. august 2011, in Planlægningsfasen. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv en kommentar