Nedtællingen er sat igang ……..


Dette bliver formentlig det sidste indlæg i kategorien “Planlægningsfasen”, da jeg indtræder i “OnTour”-fasen kl 05.00 i morgen tidlig.

Sam (Mr. Samuel, om man vil), ankom til Kiev i dag og har været ude på et 4-5 timers cruise i byen og ud fra de beskeder jeg har modtaget, så lyder det som om, at alt ånder fred og idyl derude.

Det slår mig pludselig, Danmark spiller mod Norge på tirsdag og jeg er ikke hjemme, nederen – normalt tænder jeg ikke super op på fodbold, men lige landskampene er da ok sjove og spændende – særligt mod Norge, når man nu kender en Nordmand ;-) Måske skulle jeg invitere ham fremadrettet til, at vi kunne se kampene sammen, det kunne grundlæggende nok være meget skægt ;-) Nå, hvis nogen har lyst til, at sende mig en sms med stillingen når der bliver scoret, så ville jeg da blive glad …………… nu kunne der godt ske det, at jeg har sat gang i en sms-avalance, men det håber jeg ikke – Ukraine skulle nødigt få overloadet deres mobilnetværk, særligt når jeg nu ikke har kalder-kalderen (intern arbejdsting) med på tur ;-)

I løbet af ugen launcher jeg en travelbug fra Kiev – følg dens vej til Danmark her: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?tracker=4pdxx0

 

Nå, der skal soves, der er mindre en 6 timer til projektet launches ……….

 

Vi ses på den anden side

Nanoo, Nanoo!!

 

 

 

 

Posted on 4. september 2011, in Planlægningsfasen. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv en kommentar