Forskellen er til at få øje på ;-)


Sig nærmer tiden sig så langsomt og flere og flere detaljer falder på plads – dette betyder naturligvis også, at der dermed bliver bedre tid til, at koncentrere sig om andre detaljer ……………..

Her skal jeg bo i Kiev

Hotellet i Kiev er stort og som man kan se ganske nydeligt – det ligger ved siden af det stadion, hvor VM 2012 skal spilles. Værelserne og omgivelserne er ganske som jeg ville forvente af et tidligere østblokland, så’n lidt over-las-vegas-agtigt – måske bliver det mere tydeligt, hvis man kigge på et billede fra et værelse af den type jeg skal bo på og på et billede fra deres “spisesal”:

Værelset
Værelset i sig selv er da ganske pænt, men spisesalen – hold da fest, her kunne de da godt have brugt juleudsmykkeren fra Magasin ;-)

Spisesalen

Nå, helt galt går det for dem, når de pynter op til bryllup:

Bryllup

Hooold nu helt op i Barbieland, her mangler kun at der står en gammel crooner og synger temasangen fra loveboat ;-)

Lyt til sangen, mens du kigger på bryllupsbilledet, for sævens hvor er der synergi i universet ;-)

Nå, dem som kender mig IRL ved, at jeg er morderlig glad for kontraster og det gør det jo ikke mindre “sjovt”, at kaste en lille kontrast ind her, som så ovenikøbet er rodfæstet i virkeligheden ……………. se, her skal jeg så bo i Chernobyl:

7 stjernet hotel i stråleland

Hvad siger I så? Helt ærligt, kan I få luft af bar imponade?

Okay, jeg skal måske her indskyde, at jeg godt kan mærke på mig selv, at tonen er lidt løssluppen i dag – tro mig, det handler ikke om indtagelse af alkoholer, har kun fået en McChicken og et halvt glas Harboe Minus, så det handler nok mere om overtræthed og lettelse over, at det langt om længe ser ud til, at det hele går som det skal ……………. nu skrev jeg så lige, at det hele går som det skal????? Men det gør det jo ikke – jeg er i dag blevet ringet op af banken som har fortalt mig, at mit VISA er blevet spærret grundet “mistænkelige udenlandske hævninger”, det var stort set alt jeg kunne få at vide.

Damen der ringede LOVEDE mig, at jeg ville have et nyt VISA senest fredag morgen, da hun vist godt kunne høre, at jeg blev en lille smule ubalanceret over dén besked – well, well, det går jo nok, det er nok bedre at jeg får beskeden i Danmark end i los ukrainias – forestil jer lige, at få opkaldet i Ukraine og skulle svare “Fint, jeg er glad for at du sender mig et nyt kort ankommende senest om 2 dag, hvad synes du jeg skal gøre her i Kiev?

Nå, back to business, omkring nu har jeg skrevet så meget andet, at du måske liiiiige skulle hoppe lidt højere op og se soveværelset fra Kiev, for nu kommer billedet af det kommende soveværelse i Chernobyl – hold on tight:

Sleepingquarters plutoniumstyle

Og nu sidder du og tænker – fint nok, så kan det dælme heller ikke blive meget værre – men så sagde vi jo, at det kunne det – check lige opholdsrummet, man drømmer jo næsten om, at bo i en OpenAir-Roma-Camp i stedet og her taler vi ikke Roma som i den italienske udtale af Rom, næh, vi taler “Roma” som i Sigøjner boende under nogle buske på Amagerfælled ;-)

Bemærk den diskret placerede spillekonsol – damn, jeg gætter på at der skal spilles Call of Duty goes Chernobyl i aftentimerne ;-)

Okay, hvis du har svært ved at få øje på spillekonsollen, så er den lige ved siden af fadølsanlægget og flippermaskinen – nååå, dem kan du heller ikke se ……….. get the picture ;-)

Som skrevet tidligere, jeg er vist overtræt – jeg må hellere smutte i seng – hav det godt derude i bloggerland!!

Nanoo, Nanoo!!

Posted on 31. august 2011, in Planlægningsfasen. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv en kommentar