Im locked, loaded and ready


20110907-083930.jpg

Jeg er SÅ klar – det sitrer i kroppen og jeg er sindsyg anspændt ……. this is it!!

Som I kan se, så ser det ud som om, at i dag bliver overskyet og det er desværre nok mit værste fotovejr, men i dag skal det så åbenbart læres ;-)

Sidder lige nu og indtager morgenmaden, 2 kolde byg-selv-parisertoast UDEN kaffe, jeg har valgt den sikre løsning ;-)

Helt ærligt, jeg har bare ikke lyst til, at skulle henvende mig til en govermentofficial og skulle sige:

“Priviet, can I take a dump in reactor 4?”

Okay, det allerværste der vel kan ske er, at denne svarer: “Dah, you go and get you ass radiated, you capitalist-trash!!”

Min mave er så helt klar ikke blevet opgraderet til Ukraine og det er ærgeligt, at man hele tiden har i baghovedet, at man lige skal passe på – men jeg får smagt det jeg får smagt ;-)

Emneskifte :-)

Det går faktisk fint med, at være “alene” – jo jo, jeg har jo Sam, men jeg ligger trods alt ikke i ske med ham – jeg havde forlods tænkt på, at aftenerne på hotellet kunne blive et problem, men nej, det går over al forventning :-)

Det er lige før man kan sige, at jeg er i underkanten på tid, meeeen det skal på ingen måde opfattels utaknemmeligt, men bare som et udtryk for, at jeg har det godt, er explorativ og at her er en masse at se ………….

27 minutter til pick-up, jeg på hellere løbe!

Nanoo, Nanoo!!!

Posted on 7. september 2011, in OnTour. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Kære Mark.
    Hvor ville jeg ønske, at du havde snuppet kaffe til morgen… Jeg ville nemlig gerne have set billedet af dig susende rundt i reaktorland, søgende efter et sted at blotte måsen ;o)

    Håber alt går efter planen, og du får nogle interessante billeder i kassen… Glæder mig til at se dine indtryk (og udtryk) når du engang lander grøn og alien-like i lille DK. Nyd turen for os begge!
    Knus Heidi

    • Kære Heidi,

      ja det kan jeg forestille mig, at du ville have haft megen morskab af – meeeen, mon ikke jeg havde spottet dig og dit Nikon i buskene inden du fik taget billedet?! ;-)

      Jeg tror, at alt går efter planen – når det kun er “tror”, så handler det nok bare om, at jeg nok jævnligt kommer til at planlægge for meget ift den forhåndenværende tid og hvorfor skulle det være anderledes i denne sammenhæng. Jeg skulle nok også have trænet lidt mere russisk end jeg har gjort, men det lidt jeg kan giver sq pote hvor det bliver brugt, senest i en telebutik i går hvor jeg skulle købe taletid til mit UTEL-kort. Hele samtalen foregik naturligvis på engelsk, men da jeg skulle gå siger jeg “tak” og “farvel” på russisk og ekspedientens øjne var ikke til at tage fejl af, der stod “Hvad fanden skete der dér??????” og så fik jeg et pænt “det var så lidt” tilbage på russisk ;-)

      Men bortset fra dette, så tror jeg faktisk det går efter både den nedskrevne og den “bløde” plan ;-)

      Jeg vil gøre mit bedste for, at nyde turen max ……….

      Vi ses på den anden side!

      Knus

      /Mark

Skriv en kommentar